Rok 2022 bol u nás v znamení nových príležitostí
#mkreo #2022 #zhrnutieroka
Jaroslav
Kizek
project manager
editor@mkreo.sk
25. Jan 2023
Cezhory.sk
Pozrime sa na niektoré príklady konkrétnejšie. Web cezhory.sk je našou srdcovou záležitosťou. Patrí k nemu facebooková stránka Tatry s vyše 187-tisíc sledovateľmi, čo si veľmi vážime, a ďalšie facebookové stránky a skupiny spojené s našimi veľhorami, ktoré sleduje viac ako 300-tisíc ľudí. Hneď po skončení zimnej uzávery sme vyrazili do nádherných Vysokých Tatier natáčať reklamnú kampaň Parťák cez hory, ktorá propagovala nápoje spoločnosti Heineken. Výborná atmosféra v partii dobrých priateľov v horách sa premietla aj do video spotov, ktoré si našli na sociálnych sieťach tisíce divákov.
To isté platí o sérii Tatry na 3 pre zdravotnú poisťovňu Dôvera, kde sa svojím rozprávačským talentom blysol Jozef Kramár. Je to spevák skupiny Smola a hrušky, možno ho poznáte skôr pod prezývkou Spoko. Aj klient bol spoko, a my tiež.
Jeseň a zima patrili známym slovenským športovcom vystupujúcim v sérii Tatry s legendami, ktorej partnerom bola spoločnosť Tipos. O svojom športovom i osobnom živote, tréningu, súťažiach, úspechoch i menej šťastných dňoch porozprávali v tatranskej prírode biatlonistka Paulína Bátovská Fialková, lyžiarski bratia Žampovci a viacnásobná olympijská víťazka Anastasia Kuzminová so svojím manželom Danielom. Samozrejme, okrem odpovedí na naše otázky predviedli legendy aj niečo zo svojho športového umenia. V tejto sérii pokračujeme aj v roku 2023 – Roman v postprodukcii sa už teší na triatlonistu Richarda Vargu, snoubordistku Klaudiu Medlovú a v pláne máme ďalšie mená.
Život na sociálnych sieťach
O tomto fenoméne dnes už netreba hovoriť nič navyše, jednoducho tam treba byť a vyťažiť z ich potenciálu čo najviac. Sme radi, že klienti, ktorí majú vo svojej náplni iný druh činností, sa na nás s dôverou obracajú o spoluprácu v oblasti sociálnych sietí. Máme im čo ponúknuť, konkrétne roky skúseností s online prezentáciou, marketingom i kampaňami zacielenými na konkrétneho zákazníka. Medzi nové prírastky v našom portfóliu patrí spoločnosť Michalt Technology, pre ktorú sme navrhli a naprogramovali webovú stránku, tvoríme pre ňu aj obsah na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn.
Rok 2022 patril aj developerským projektom, na ktorých sme pracovali. Pre klienta Rezidencia Zelený dvor sme pripravili modernú web stránku. O sociálne siete sa staráme aj klientovi Euroterrace, ktorý stavia "zelené bývanie" priamo u nás Žiline. To isté platí pre projekt Rezidencia Rajpark, tu máme na starosti komunikáciu na sociálnych sieťach a grafické práce. Sú to developerské projekty, takže sa dá povedať, že sme mali aj tak trochu „budovateľský“ rok. Inak by tomu nemalo byť ani v roku 2023, máme našliapnuté na ďalšie stavebné/realitné projekty.
Zober kolegov z práce a poď hrať futbal
Liga zamestnancov je séria futbalových turnajov tímov firiem z rôznych častí Slovenska. Hlavná cena bola minulý rok vysoko atraktívna – zájazd pre celý tím na futbalový zápas niektorej z európskych líg podľa výberu – Španielsko, Taliansko, Nemecko, Anglicko. Naša úloha spočívala v kompletnom technickom zabezpečení týchto podujatí – ozvučenie, pódium, stena s reklamnými bannermi, občerstvenie pre tímy, ceny pre víťazov, darčeky pre klientov, grafické práce, spracovanie výsledkov a v neposlednom rade v tvorbe web stránky. Cestovali sme na západ, stred i východ Slovenska, všade sme si to užili a nerozhádzal nás ani dážď, horúčava, nečakané zmeny v programe či stratené kopačky. Na tomto projekte sme sa podieľali v spolupráci pre spoločnosťou Petit Press.
Z iného súdka bol projekt mapujúci závislosti Slovákov, takisto pre vydavateľský dom Petit Press. Išlo o anketu o závislostiach rozdelených do kategórií: fajčenie, alkohol, drogy a mobily. Zapojilo sa do nej neuveriteľných 14 661 Slovákov! A to bol len začiatok. Počas ankety a po jej vyhodnotení sme pripravovali a uverejňovali v regionálnych i celoslovenských novinách články a rozhovory s odborníkmi na rôzne témy spojené so závislosťami, prevenciou a liečením. Úspešná bola aj séria diskusií s odborníkmi streamovaná naživo. Moderovali ich známe osobnosti Adela Vinczeová, Zlatica Puškárová a Peter Novák (Šarkan). Zmysel tohto projektu sme videli aj v tom, že nešlo len o bežnú komerčnú zákazku, ale mal presah aj na životy ľudí, ktorí sa ocitnú v situácii, kedy si už nedokážu sami pomôcť. Aj tento projekt by mal pokračovať v roku 2023.
Ešte nejaké dáta? Nech sa páči!
- Za rok 2022 sme vyrobili 217 animácií a videí.
- Naživo sme streamovali 22 diskusií (dokopy to bolo 1 378 minút vysielania).
- Naši grafici a programátori pracovali tempom jeden web týždenne. Znamená to, že za rok 2022 vytvorili 52 webových stránok.
- Občas si treba vybehnúť z officu a stretnúť sa s ľuďmi, v našom prípade išlo o 13 spoločenských eventov priamo na mieru klienta.
- To isté platí o marketingových kampaniach, za uplynulých 12 mesiacov ich máme na konte 86.
- Copywriteri naťukali 164 článkov, poriadne sme nakŕmili aj sociálne médiá a internet, pribudlo 5 028 postov a 4 834 online bannerov.
- Prach nepadal ani na techniku v našom zvukovom štúdiu. Nahrali sme a upravili v postprodukcii 10 rádiospotov a 17 podcastov.
